понеділок, 28 березня 2011 р.

Що найважливіше в житті?????

Дуже часто я задавала собі питання про те, що є найважливіше в житті? Кожна людина, що прийшла на цей світ має свою відповідь  на це питання. Рано чи пізно змінюються наші бажання, цілі та прагнення і в решті-решт змінюється наша відповідь. Але після того, як ми стаємо батьками відповідь лишається однаковою на все життя. Ця відповідь: щастя та здоров’я наших дітей. Щоб в житті не трапилось ми завжди хвилюємось і думаємо про них. Від чого ж залежить щастя та здоров’я наших дітей? Я думаю факторів впливу на це є чимало, про те основним є наша любов, виховання та турбота  про них. Погано коли щось з цього переростає у фанатичну пристрасть, але ще гірше коли діти цього зовсім не мають. Після того як півтора роки тому я стала мамою, я з кожними днем все більше і більше усвідомлюю, якою ж важливою є моя любов та турбота для моєї доні. І не лише моя, а й всієї родини. Кожному з нас (будь ми мамою чи татом, бабусею чи дідусем, тіткою чи дядьком) належить певна роль, яку ми повинні відіграти в житті дитини. І хочемо ми того, чи ні, наша поведінка назавжди закарбується в дитячій пам’яті і обов’язково накладе свій відбиток на її майбутнє. Тому дуже важливо знайти правильний шлях яким кожен з нас буде йти. 
Я спробую поділитися з вами своїм досвідом молодої мами. Можливо комусь це стане у пригоді, а хто просто посміється. Моє переконання в тому, що кожна мама повинна відчувати свою дитину серцем і душею,  тоді ваші дії ніколи не будуть помилковими.

0 коммент.:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Никнейм liuska (Люда П) зарегистрирован!