пʼятницю, 13 травня 2011 р.

ПРИВІТАННЯ МОЇЙ МАМІ


Сьогодні моя мама святкує свій День народження. І наступні рядки хочу присвятити саме їй:
Це Ти 9 місяців виношувала мене під своїм серцем. Це Ти допомогла мені народитись на цей світ. Це Ти годувала мене своєю груддю. Це Ти піклувалась про мене та співала колискові.  Коли я  засинала та прокидалась я бачила лише Тебе. Це Ти була єдиною ниточкою яка зв’язувала мене зі світом. Ти навчила мене говорити, ходити, користуватись горщиком, рахувати, читати, писати. Ти навчила мене жити. Ти бачила мої перші сльози та мій перший сміх.
Ти раділа та плакала разом зі мною. Ти мене пестила  та лікувала. Ти відвела мене в школу на перший дзвоник. Ти займалась зі мною після школи.  Ти ходила на батьківські збори, і колись червоніла за мене, а колись раділа. Ти бачила як я росту та дорослішаю щодня. Ти допомагала знайти мені вихід з різних ситуації. Ти виховувала мене.
 Бували моменти коли я не слухалась, перечила, але ТИ ніколи не ображалась на мене. Ти завжди пробачала мені.
Ти плакала на моєму випускному вечорі.  Ти запропонувала мені ВУЗ який я успішно закінчила. Ти подумки здавала зі мною всі випускні іспити. Ти зі сльозами на очах проводжала мене на навчання.  Ти сумувала за мною… Це Ти переживала зі мною коли я закохувалась. Це ти перша дізналась про те, що я виходжу заміж. Ти проливала сльози радості на моєму весіллі, ти допомогла мені  влаштувати сімейне життя та сімейний побут.  Ти переживала  через мої негаразди. Ти молилась за мене коли я народжувала.  Це Ти завжди з нетерпінням чекаєш нашої зустрічі. Це без Твого голосу я не можу прожити і дня. І тому телефоную Тобі по кілька разів, просто так, навіть. коли не маю що сказати.
 Тепер так само ТИ любиш і мою доньку - хоч ми живемо далеко один від одного, ТИ все одно піклуєшся про нас.  Твоєї любові завжди вистачає на  всіх твоїх дітей, яких у тебе вже вдвоє більше, та на твої двох онучок.
Це для тебе я завжди лишатимусь  дитиною…. І нехай вже  дорослою, але ще  дитиною…..
Я хочу подякувати своїй бабусі, за те що багато років тому вона народила таку чудову людину як ТИ.
І сьогодні я хочу привітати ТЕБЕ з Твоїм Днем народження.  Хочу щоб ти завжди залишалась такою ж доброю, рідною, гарною та єдиною мамусею та бабусею.  Нехай кожен день приносить ТОБІ лише радісні моменти.  Нехай в душі завжди цвіте весна, а на обличчі сонечко сіяє. У домі сміх нехай завжди лунає і внуки й діти щастя лиш несуть.
Побільше тобі сил та здоров’я!!!  Поменше хвилювань та  переживань!!! Бережи себе!!!  Будь Щасливою!!! Ти заслуговуєш лише на все найкраще!!! Ти моя найрідніша в світі людина!!!  Дякую тобі за все що ти зробила і робиш для мене!!! Я тебе дуже люблю!!! Ще раз з Днем Народження!!!

5 коммент.:

Анонім сказав...

Дуже щирі та гарні слова

Анонім сказав...

справжня щирысть!!!!!!!!

Анонім сказав...

дуже гарно. прям до сліз.

Анонім сказав...
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
Анонім сказав...

прекрасні слова.....

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Никнейм liuska (Люда П) зарегистрирован!