субота, 18 червня 2011 р.

Я ПОВЕРНУЛАСЬ


Всім привіт! Як ви помітили я досить довгий час нічого не писала в блог. Причин на це у мене є декілька.  Спочатку був звичайний «ступор». Я не могла вичавити з себе навіть слова. Хоча різні ідеї крутились в голові, але я не могла їх продовжити більш ніж на два речення. Я себе заспокоювала тим, що скоро мене «прорве» і тоді як понесеться…..
Проте в момент коли мене майже «прорвало», сталося те, що не можливо запланувати.
В житті кожної людини трапляються моменти, коли всі мрії та бажання відходять на задній план, тому що ти потрібна в іншому місці. Захворіла близька мені людина і я просто змушена була поїхати з міста… Коли все, ніби, трішки владналось і я потроху поверталась до звичного темпу життя, виникла нова проблема, мій блог кілька днів не відкривався. Просто десь збились налаштування і ніхто не міг вияснити причину. Зараз, ніби, все нормально. Тому, думаю, що вдасться залишитися на звязку.
  Сподіваюсь що все задумане раніше мені вдасться втілити в життя. Буду рада нашим новим зустрічам!!!

0 коммент.:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Никнейм liuska (Люда П) зарегистрирован!