вівторок, 5 квітня 2011 р.

Як організувати свій час мамі?


Дуже часто ми жінки йдучи в декретний відпуск перетворюємось на звичайних домогосподарок. І часто ця буденність починає діяти нам на нерви. Не знаю як ви, але я не можу сім днів на тиждень займатися лише хатніми справами, ну не приваблює мене така робота. Хочеться цей час провести з користю як для сім’ї так і для самої себе. Проте враховуючи силу-силенну домашніх обов’язків не завжди вдається знайти час на справу для душі. А я дуже люблю просто почитати, написати кілька статей чи просто зробити щось приємне собі чи рідним . Як же правильно організувати свій час, що б завжди лишатися в хорошому настрої?
По-перше навчіть налаштовувати себе на позитив, і лише тоді ваш кожен день буде прожитий цікаво та з користю.
Виходячи з власного досвіду розповім, як мені вдається організувати себе. Ні я чомусь не можу змусити себе жити по певному розпорядку дня, адже кожен день такий цікавий та неповторний. Єдине що я завжди роблю, це звечора складаю перелік справ які необхідно зробити. Причому стараюсь виділити термінові і такі які можуть зачекати день-два (але не більше).
А далі все залежить від настрою в якому я прокинулась. Інколи мені хочеться присвятити весь день лише справами для душі, а інколи прагну фізичної роботи.
Враховуючи те що я виховую маленьку доньку, то обов’язковим є спілкування з нею та спільні ігри. Проте, оскільки моя доня вже є дещо самостійною (хоча і має лише 1,5 роки) ми з нею знаходимо час і на те щоб кожен міг зайнятись своїми справами.
Якщо мені необхідно попрацювати, чи перечитати певну інформацію я намагаюсь її зайняти чимось цікавим (малювання, гра, чи просто вмикаю музику).
Якщо мені треба приготувати обід чи вечерю – доня перший помічник. Тут ми з нею все робимо разом і водночас спілкуємось вивчаючи нові предмети, слова…
Під час прибирання чи прання та ж сама ситуація вона мені намагається в усьому допомогти і таким чином, хоч і дещо повільніше ми з нею завжди встигаємо зробити все заплановане.
Ну і обов’язковими є щоденні прогулянки. Оскільки в мене не квартира, а будинок, то ми можемо гуляти так, що я встигаю зробити щось в саду чи на городі. І тут же перший помічник моя доня. А інколи їдемо просто в місто і гуляємо в парку чи на дитячому майданчику, що приносить як мені так і дитині заряд позитивних емоцій та натхнення на нові ідеї.
 А ввечері на допомогу обов’язково приходить чоловік, прийшовши з роботи він грається з дитиною, а я маю час чи попрацювати чи просто відпочити , зайнятися собою, чи погратися разом з ними. Тут все залежить від настрою. Тому не відстороняйте дітей від своїх домашніх справ, вони вам не стільки допоможуть скільки принесуть приємні моменти спілкування. А це є дуже необхідний елемент виховання. Адже все що ми робимо діти намагаються скопіювати і цим самим вони вивчають світ.
Тому наведу кілька основних принципів, як правильно організувати свій день принісши користь і собі своїй сім’ї:
  1. плануйте свої справи звечора
  2. виділіть що є найважливішим, а що можна виконати пізніше
  3. обов’язково додайте спільні ігри з дітьми
  4. знайдіть можливість залучити допомогу чоловіка (можливо ще когось з рідних, якщо ви мешкаєте на спільній території)
  5. робіть все з радістю та усмішкою
  6. ніколи не заставляйте себе робити те, що не приносить задоволення, краще почекайте деякий час і натхнення обов’язково прийде
  7. обов’язкова прогулянка (можна суміщати з щоденним походом в магазин) – дозволяє відпочити та просто подихати свіжим повітрям, а це корисно для здоров’я.

Бажаю щоб ваш кожен день приносив вам лише приємні емоції! УСПІХІВ!!!

1 коммент.:

Unknown сказав...

Найкращий спосіб все встигати мамі - це планувати свій день. Багато хто скаже, що маючи вдома чадо важко все спланувати, але я точно знаю на своєму досвіді, що якщо все виписати на папір (саме папір, а не електронний девайс), то всі намічені справи будуть зроблені. Мені в цьому допоміг Щоденник відповідального батьківства, в якому є різні вправи, завдання і запитання на кожен день. Заповнюючи такий щоденник, я стала краще розуміти свою дитину, усвідомила, на скільки важливо проводити час із своїм чадом та чоловіком, і час на хатні справи теж виділяю, все по плану :) Шукайте такий щоденник на їхньому сайті successdiary.com.ua

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Никнейм liuska (Люда П) зарегистрирован!